Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

μάθε ρομπότ μου γράμματα

Στις 6/3/2015 στην ομάδα της ρομποτικής τα παιδιά μάθαιναν πως να δίνουν εντολές στο ρομπότ για να σχεδιάζει γράμματα τα παιδιά δούλευαν πυρετοδός ώστε να είναι έτοιμα για τη συμμετοχή στο 5ο μαθηματικό ψηφιακό φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί στις 2 με 4 Απριλίου στην Πάτρα.

Γιάννης Κλάδης

Πάνω στη σκηνή

Στις 6.03.2015 το Θεατρικό παιχνίδι ασχολήθηκε με τα παραμύθια του Αισώπου και κυρίως με τον ''Ψεύτη Βοσκό''. Τα μικρά παιδιά ζωγράφισαν κάτι  σχετικό  με το παραμύθι  ενώ τα λίγο μεγαλύτερα έφτιαξαν κόμικ.  Τα  μεγάλα παιδιά δημιούργησαν έναν διάλογο.Μετά έπαιξαν κάποια παιχνίδια για να χαλαρώσουν.  








Παίρνω αμπάριζα και βγαίνω!

Στις 6/3/2015 επισκέφθηκα τον όμιλο του παιχνιδιού. Στην αρχή είδαν μια παιδική ταινία που λατρεύουν όλα τα μικρά παιδιά , το <<Toy Story 3>>. Με αυτήν την αστεία ταινία τα παιδιά γελούσαν όλη την ώρα. Η ταινία μιλούσε για τη σχέση της φιλίας και της αγάπης. Όταν τέλειωσε η ταινία , αποφάσισαν ότι την επόμενη φορά που θα συναντηθούν θα φέρουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια για να παίξουν. Ύστερα παρακολούθησαν άλλη μια ταινία με LEGO. Έδωσαν ραντεβού για την επόμενη συνάντηση με περισσότερα παιχνίδια!

Δημήτρης Μήτταρης


Φωτογραφί-ΖΩ τη στιγμή.

                                                                                                                                  6/3/2015

Στον όμιλο της Φωτογραφίας  θα κάνουν μία φωτογράφιση και θα φτιάξουνε ένα ταμπλό φωτογράφισης.Οι δύο ομάδες από τις τέσσερις βγήκαν για φωτογράφιση ενώ οι άλλες δύο βλέπουν, τις προηγούμενες φωτογραφίες.Το θέμα της φωτογράφισης είναι οι ''Φώτο-απάτες''.

Μαρία
Αγγελική

βάση για τις φωτογραφίες




Προσθήκη λεζάντας



φωτοαπάτες

Η γωνιά του βιβλίου

Σήμερα (6-3-2015) στην βιβλιοθήκη τα παιδιά:
1)Γράψανε την αλφαβήτα με τα χαρακτηριστικά ενός βιβλίου.
2)Φτιάξανε τα δικά τους παραμύθια και τα μετατρέπουν σε κόμικ.

του Γιάννη Πετρούτσου

Eργαστήρι κινηματογράφου moter...1,2,3 Πάμε

Στον όμιλο του κηνιματογράφου στις 6/3/15 τα παιδιά μάθαιναν πως να χρησιμοποιούν την κάμερα και τη δουλειά κάνει ο καμεραμαν.Έκαναν μια παράσταση για να καταλάβουν πως γίνεται.Η παράσταση είχε θεμα έναν καινούριο μαθητή.


Διονύσης

Μουσικοπαρέα FM 55

Σήμερα(6/3/2015) η ομάδα μας επισκέφθηκε τον όμιλο της μουσικής. Αποτελείται από 24 παιδιά και σήμερα εξασκούνται στα τραγούδια Μακεδονίας-Θράκης. Όλα τα παιδιά συνεργάζονται και η κ. Μαρία παίζει πιάνο. Μέχρι τώρα έχουν τραγουδήσει τραγούδια από την Ήπειρο, τις Κυκλάδες τα νησιά του Αιγαίου, την Στερεά Ελλάδα και την Πελοπόννησο. Οι δασκάλες είναι πολύ συνεργάσιμες και βοηθάνε τα παιδιά. Τα παιδιά το ευχαριστιούνται πολύ και αφιερώνουν πολύ ώρα σε αυτό. Στο τέλος κάθε εξάσκησης (π.χ. των τραγουδιών της Μακεδονίας) παίρνουν ένα χαρτί και ζωγραφίζουν την περιοχή απ' όπου προέρχονται τα τραγούδια.





Οι δημοσιογράφοι:
Μίνωας
Παναγιώτης

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

55 κηπουροί

Στις 20/2/2015 ο όμιλος της κηπουρικής κλάδεψε κάποια φυτά με τη βοήθεια των δασκάλων και μετά τα τοποθέτησε μέσα σε ήδη βαμμένα λάστιχα .Τα λάστιχα ήταν βαμμένα με πολύχρωμες μπογιές από την προηγούμενη φορά .

 Κωνσταντίνα









Φωτογραφί-ΖΩ τη στιγμή

 Στις 20/2/15  ο  όμιλος της φωτογραφίας έμαθε  να  βγάζει φωτογραφίες  και απο  τα τρία πλάνα .Μετά κατέβηκαν  στο προαύλιο για να   πραγματοποιήσουν  ο,τι  έμαθαν.

Άγγελος

Μουσικοπαρεα fm55

Στις 20-2-2015 η Μουσική έμαθε νησιώτικα τραγούδια  κυρίως από τα νησιά του Αιγαίου όπως το θαλασσάκι μου,η σαμιώτισα και άλλα πολλα. Τα τραγουδίσανε  και μάθανε τα όργανα που χρησιμοποιούνε.                                                                                


Νικολίτσα

Πάνω στη σκηνή

Στις 20/3/2015 ένα παιδί από τον όμιλο  της δημοσιογραφίας επισκέφτηκε τον όμιλο θεατρικό παιχνίδι και παρακολούθησε της δραστηριότητες του.Εκεί κάνανε διάφορες εκφράσεις  με το πρόσωπο.




Γερασημίνα


Εργαστήρι κιν/φος- Μοτέρ 3,2,1 ....... Παμε

Στις 20 Φεβρουαρίου του 2015 οι  Μικροί  Δημοσιογράφοι επισκέφτηκαν την ομάδα του κινηματογράφου . Εκεί εξηγούσαν το νόημα μιας ιστορίας που σκόπευαν να το κάνουν ταινία . Το νόημα της ιστορίας ήταν ότι πάντα δίνουμε μία ευκαιρία σε ένα καινούριο άτομο !!!!!!!!!!



Δέσποινα

Μάθε ρομποτ μου γράμματα

Στον όμιλο της Ρομποτικής στις 20/2/2015 ο κ. της πληροφορικής έδειξε στα παιδιά πως με συνεργασία μπορούν να κάνουν τα πάντα . Επίσης έμαθαν να γράφουν το γράμμα Τ και μόνο με λίγες εντολές .


Νίκος

Οι μικροί καλλιτέχνες.

Στον όμιλο των κατασκευών έφτιαχναν  μία κάλτσα-κούκλα!!!!!
Μετά από αυτήν τη κατασκευή θα φτιάξουν μία μαριονέτα με
τους γονείς τους!!!!!!!!!


Χριστίνα

Ο Πίκος Απίκος

Στον όμιλο της  Δημοσιογραφίας τα παιδιά είναι χωρισμένα  σε ομάδες. Οι  ομάδες εναλλάξ  δουλεύουν στους υπολογιστές  κάνοντας αναρτήσεις και διορθώσεις και επισκέπτονται τους ομίλους καταγράφοντας τι συμβαίνει εκεί.
   

Γεωργία

Παίρνω αμπάριζα και βγαίνω.

Στις 20/2/2015 δυο παιδιά από του Μικρούς Δημοσιογράφους επισκέφτηκαν τον όμιλο  ''Παιχνίδια''. Εκεί τα παιδιά διασκέδαζαν πολύ βλέποντας την ταινία ''Toy story 3''

Μυρσίνη

Η γωνιά του βιβλιου!

Στις 20/2/15 τον όμιλο της βιβλιοθήκης επισκέφθηκε η κυρία Ανδριάννα Κουφού η υπεύθυνη του Πολιτιστικού και Περιβαλλοντικού Προγράμματος .Τους έκανε διάφορες ερωτήσεις για τα βιβλία και για τον ομιλό τους.Επίσης τους μίλησε για την ιστορία των βιβλίων.



Συνέντευξη με την κυρία Ανδριάννα Κουφού!

Δημ.:Πρώτη φορά βλέπετε ομίλους σε Δημοτικό Σχολείο;

Κ.Κουφού:Ναι πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο.

Δημ.:Τι πιστεύετε εσείς ότι προσφέρουν οι όμιλοι από παιδαγωγικής πλευράς στους
μαθητές;

Κ.Κουφού:Δεν είναι  κάτι το αποσπασματικό άρα προσφέρει μάθηση!

Δημ.:Θα θέλατε να δείτε ομίλους σε άλλα σχολεία της Πάτρας;

Κ.Κουφού:Ναι,το έχω πει και στην Διευθύντριά σας!

Δημ.:Πώς βλέπετε την λειτουργία των ομίλων μέχρι στιγμής από αυτά που έχετε δει ή ακούσει;

Κ.Κουφού:Θέτουν το σχολείο σε μία κουλτούρα και αυτό είναι πολύ καλό!

Δημ.:Υπήρχε κάποιος όμιλος που σας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ή σας άρεσε;

Κ.Κουφού:Είμαι λάτρης της τεχνολογίας άρα μου αρέσει η ρομποτική αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω!

Δημ.:Θα θέλατε να πείτε κάτι πριν κλείσουμε την συνέντευξη;

Κ.Κουφού:Εσείς τα παιδιά να ρουφάτε κάθε ευκαιρία για μάθηση και οι δάσκαλοι να παίρνουν ενέργεια από τα χαμόγελά σας!